Prekių grąžinimas

Sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:

Dauguma mūsų parduodamų baldų gaminami pagal kliento užsakymą (spalva,medžiaga ir t.t), todėl šiems
baldams galioja užsakomų prekių grąžinimo taisyklės

  • lizingo būdu pirktos prekės grąžinti negalima;
  • grąžinama kokybiška prekė turi būti nepažeista ir su nepažeista pakuote pakuotės gali būti atidarytos tiek kad galima būtų apžiūrėti prekės spalvą, komplektaciją ir t.t)
  • prekė privalo būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu
  • kokybiškų, tačiau bandytų surinkti ar surinktų baldų grąžinti negalima;

Grąžinant prekes būtina užpildyti prekių grąžinimo formą. Jeigu pirkote telefonu +370 656 88181 susisiekite ->.

Visoms prekėms taikoma 24 mėn. garantija.

Susipažinkite su prekės grąžinimo instrukcija ir užpildykite grąžinimo formą. Atsisiųskite grąžinimo formos PDF versiją (čia).

Gamintojo garantija negalioja natūraliai susidėvinčiam baldiniui audiniui ir  prekių dalims. Pinigai negražinami už apmokėtas paslaugas. Už grąžinamas prekes pinigai pervedami pavedimu į Pirkėjo nurodytą sąskaitą.Po baldo pristatymo, pastebėjus  pažeistą baldo detalę, prašome ją nufotografuoti ir atsiųsti mums elektroniniu paštu: info@lenkijosbaldai24.lt su trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais.Įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

Prekių grąžinimas

1. Prekės supakuojamos į originalias pakuotes, nufotografuojamos ir nuotraukos siunčiamos elektroniniu paštu.
2. Mūsų darbuotojui patvirtinus, kad prekė supakuota originalioje pakuotėje kviečiamas kurjeris kuris paima iš jūsų prekę.
3. Kurjeris paimdamas prekę įvertina ar pakuotės paruoštos ir paima siuntą iš jūsų. Kurjeris nesivežioja pinigų, pinigai grąžinami
tik į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
4. Netinkama prekė grąžinama įvertinti ar tai yra nekokybiška prekė ir per kelias darbo dienas pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą.

Prekių grąžinimas dėl broko

– Pristačius prekes kurjeriui – pakuotės pažeidimai aptariami su kurjeriu pristatymo metu.
1. Pažeistos prekės ir pakuotės pažeidimų nuotraukas atsiųskite el. paštu su informacija ar pakuotė buvo pažeista.
2. Prekės supakuojamos į originalias pakuotes, nufotografuojamos ir nuotraukos siunčiamos elektroniniu paštu.
3. Mūsų darbuotojui patvirtinus, kad prekė supakuota originalioje pakuotėje kviečiamas kurjeris kuris paima iš jūsų prekę.
4. Kurjeris paimdamas prekę įvertina ar pakuotės paruoštos ir paima siuntą iš jūsų. Kurjeris nesivežioja pinigų, pinigai grąžinami tik į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
5. Netinkama prekė grąžinama įvertinti ar tai yra nekokybiška prekė ir per kelias darbo dienas pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą arba užsakoma nauja prekė pakeitimui pagal susitarimą.

Prašymą ar skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g.25,01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt,
tel. 8 52626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje.

EGS platforma prieinama adresu:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Block "1256700" not found